Veelgestelde vragen
Vind hier de veelgestelde vragen over Balboa. Is er toch nog iets wat we niet hebben vermeld waar je graag een antwoord op wilt kun je met ons chatten via de blauwe knop rechtsonder in beeld.
Over uw bestelling
Kan ik met iemand contact opnemen over mijn bestelling?
Absoluut! Stuur dan een e-mail naar info@balboa.nlof chat met ons via de chat knop rechtsonder in beeld en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Kan ik mijn bestelling of mijn verzendadres wijzigen?
Neem dan contact met ons op via info@balboa.nl en we zullen ons best doen om je te helpen. Afhankelijk van de timing van de bestelling is het misschien nog mogelijk.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u deze annuleren. Neem dan contact op met onze klantenservice via info@balboa.nl en we helpen je graag verder.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een tracking nummer van de verzendkoerier Post NL.
Het kan tot 24 uur duren voordat het bijhouden van updates wordt weergegeven.
Wat als mijn bestelling beschadigd is aangekomen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maak a.u.b. foto's van de beschadigde goederen en neem contact met ons op via de chat of het contactformulier.
Mijn bestelling is ergens kwijtgeraakt, wat nu?
Als uw bestelling is verloren tijdens het transport, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Wasvoorschriften
Kan mijn Balboa in de wasmachine?
Balboa’s kunnen gewoon in de wasmachine. Wel op een lage temperatuur met soortgelijke kleuren.
Hoe heet mag ik mijn Balboa wassen?
Vaak is 30°C goed - ook voor het milieu.
En hoe zit het met in de droger?
Liever niet in de droger doen. Aan een kleerhanger droogt je Balboa snel en hoef je niet eens te strijken. Zo gaat je Balboa een leven lang mee.
Verzending en retour
Wat is uw retourbeleid?
Het is uw recht om alle artikelen die u bij Balboa.nl heeft gekocht te retourneren en binnen 30 dagen na ontvangst een volledige terugbetaling of omruiling te krijgen. Alle artikelen moeten ongewassen en ongedragen zijn en teruggestuurd worden met alle originele labels eraan.
Hoe zit het met de verzendkosten voor het retourneren?
Wanneer u een artikel retourneert of wilt ruilen, nemen wij deze kosten voor onze rekening. Houd vooraf rekening met de maatvoering om onnodige verzending te voorkomen. Zodra we je retourverzoek op info@balboa.nl hebben ontvangen, nemen we je omruil- of restitutieverzoek in behandeling.
Bij Balboa houden we heel erg van onze prachtige planeet. Daarom willen we graag voorkomen dat onze producten vaak heen en weer reizen. Help het milieu een handje door je maat zorgvuldig te kiezen en bedenk goed welke kleur het best bij jou past. Natuurlijk is ruilen mogelijk.